Retourneren naar Meclube.nl.

Wij hopen natuurlijk dat de door u bestelde artikelen goed zijn. Mocht dit echter niet het geval zijn dan bieden wij u de mogelijkheid deze artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Hiervoor kunt u een retourformulier uitprinten op de website van Meclube, www.meclube.nl De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Denkt u aan het volgende: Speciaal voor u bestelde producten kunnen niet terug worden gestuurd.  


LET OP! Stuurt u het pakket niet ‘retour afzender’ of naar een ander adres. Deze kosten zijn hoger en zullen verrekend worden met het bedrag wat u van ons ontvangt. Vergeet u niet de factuur en het retourformulier bij de retourzending te voegen zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Bewaart u het verzendbewijs goed! Na ontvangst van de retourzending zal Meclube.nl u een bevestiging sturen en het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u retourneren. Hiervoor hebben wij tevens uw bank- of girorekeningnummer nodig. Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de aanvankelijke betaling aan Meclube.nl heeft verricht.

 

Verkeerd of gebrekkig artikel ontvangen?

Wij dragen zorg voor een goede afhandeling van uw bestelling. Mocht u onverhoopt niet het artikel hebben ontvangen dat u had besteld, neemt u dan contact op met onze klantenservice en houdt u de ontvangstbevestiging (de e-mail die u van ons krijgt na de bestelling) bij de hand.


Heeft Meclube.nl u per ongeluk een verkeerd artikel verstuurd, dan nemen wij dit uiteraard kosteloos retour en ontvangt u alsnog het bestelde artikel. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden. Dit kan via e-mail en telefonisch.
Uw factuur geldt hierbij als garantiebewijs. Wanneer het vastgestelde gebrek een gevolg is van een fout van Meclube.nl dan zullen wij het product kosteloos vervangen of het aankoopbedrag volledig vergoeden.